Afgelopen week hebben wij afscheid genomen van 2 IJsselsteinse wethouders. Wij hebben bijna 6 jaar heel prettig kunnen samenwerken met wethouder Eveline Schell en zijn haar daar zeer dankbaar voor. Wij wensen beiden alle goeds voor de toekomst bij wat er dan ook hun pad komt.